Moduł KSeF

Rozszerzamy możliwości naszego oprogramowania - Moduł automatycznego łączenia z KSeF już dostępny!

Z radością ogłaszamy, że nasze oprogramowanie do zarządzania fakturami zostało wzbogacone o nową funkcję – Moduł KSeF. Jest to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na bezpośrednią wymianę dokumentów faktur elektronicznych za pośrednictwem Krajowego Systemu e-Faktur.

Bezpłatna aktualizacja dla nowych Klientów:

Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim nas obdarzyliście, wybierając nasze oprogramowanie. W dowód uznania, wszystkim naszym Klientom, którzy nabyli program od 2023 roku, oferujemy dostęp do modułu KSeF bez dodatkowych opłat.

Aktualizacja dla stałych Klientów:

Wszystkich naszych Klientów, którzy dołączyli do naszej społeczności do końca 2022 roku, zapraszamy do zakupu aktualizacji licencji. Umożliwi to skorzystanie z pełnej funkcjonalności modułu KSeF, co jest niezbędne dla efektywnego i zgodnego z przepisami prowadzenia działalności gospodarczej.

Inwestując w nową licencję, gwarantujecie sobie dostęp do najnowszych technologii i zapewnienie zgodności z aktualnymi wymogami prawnymi. Moduł KSeF to nowoczesne rozwiązanie, które usprawni procesy księgowe i administracyjne w Waszej firmie.

Jak aktywować moduł KSeF?

Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję oprogramowania.

W sekcji ustawień programu, znajdź i aktywuj opcję modułu KSeF, wybierając środowisko pracy.

Wygeneruj token komunikacyjny w systemie KSeF i wprowadź go do oprogramowania, aby umożliwić wymianę faktur.

Szczegółowe wytyczne dotyczące uruchomienia i obsługi modułu KSeF są dostępne w naszej bazie wiedzy online oraz poprzez wsparcie techniczne – jesteśmy tutaj, aby pomóc!

Niech Twoja firma skorzysta na automatyzacji i integracji z systemem e-Faktur. Z modułem KSeF, zarządzanie fakturami staje się jeszcze prostsze i bardziej efektywne!

Kontakt z konsultantem

Doradca Klienta

T: +48 61 415 29 28
E: pomoc@poldata.pl

Formularz kontaktowy